poniedziałek, 8 listopada 2010

ARGENTYNA


Siemanko !!!! dlugo niezagladalam tutaj.....bo odpoczywalam po mistrzostwach swiata! :)


Teraz aktualnie znajduje sie w Argentynie, i trenuje do nastepnego sezonu!

Juz udalo mi sie pojechac na niezla miejsowke, miescowosc Rodeo jezioro costa del viento, niedaleko Chile.

Codziennie na maxa wieje........czasem 40 knt.......taklowalam zagielki nie wieksze od 3.7 m2 :)

od rana do godziny 14 jest wiatr dla pocztkujacych przyjemny, slaby......a od 14 zaczyna sie niezly hardkor....:)i wlasnie tu doskonalilam moje umiejetnosci na krocaku:)

Po powrocie do rodzinnego Rosario zapisalam sie do grupy tiatlonowej, i zaczelam przygotowania do moich pierwszych zawodow!!!!

Treningi bylo ciezko zaczac, ale jakos poszlo :)

Triatlon rozgrywany byl w miescowosci Paranna, startowalo ponad 600 zawodnikow!

Na zawodach panowala bardzo fajna i przyjacielska atmosfera :) co mnie zaskoczylo strasznie!!!

w ciagu wyscigu zawodnicy motywowali sie nawzajem, i duzo pomagalo to, przy tak duzym wysilku. Zajelam 1 miesce w kategori mountain bike :) wyniki 1 godzina 23 minuty!

Trener byl strasznie ze mnie zadowolony i powiedzial ze z tym czasem smialo moge startowac w grupie PRO jednak musze zaczac trenowac na szosowym rowerze :)

Nastepne zawody zaczynaja sie 20 listopada! malo czasu zostalo!!!! Wy trzymajcie za mnie kciuki, a ja postaram sie wypasc jak najlepiej w grupie Pro!!! ;)

czekajcie na nastepnego newsa!!! a tym czasem pozdrawiam WAS MILI TU JAK I TAM W NIEBIE.......

ELO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz