środa, 21 grudnia 2011

AUSTRALIA PERTH

MISTRZOSTWA SWIATA AUSTRALIA PERTH 2011 OLIMPIJSKA KLASA RSX WINDSURFING!!!




Ukonczylam wyścig medalowy na drugim miejscu i tym samym zdobyłam srebrny medal Mistrzostw Świata w olimpijskiej klasie RSX.



Wiatr 7-10 węzłów, trasa na center kurs, godzina 15:10 (czas australijski) i wyścig medalowy RSX kobiet czas zacząć. Przed wyścigiem medalowym w klasyfikacji generalnej miałam 2 punkty straty do drugiej Mariny Alabau i 8 punktów straty do pierwszego miejsca. Po doskonałym starcie żeglowałam konsekwentnie. W pierwszej kolejności pilnowałam Marinę Alabau z Hiszpanii. Na górny znak obie zawodniczki dopłynęły na miejscach 2,3. W tym momnecie wyścigu Lee Korzits z Izraela żeglował około 6 miejsca co mnie dawało złoto. Po ciężkim wyścigu finiszowałam druga. Alabau dopłynęła do mety za mna, a to oznaczało srebny medal nalezy sie mi :). Która dopłynie do mety Korzits ? Ostatecznie reprezentantka Izraela finiszował na 5 miejscu. Gdyby dopłynęła 6. to ja bym została Mistrzynią Świata. Do złota zabrakło jedego "oczka". Jest srebro, jest radość, po wyścigu powiedziałam „jeszcze nigdy nie byłam tak zmęczona jak po tym wyścigu”.

pozdrawiam wszystkich kibicow!!!! Warszawe!!!! moje rodzinne miasto!!!!

a medal dedykuje Filipowi Dymkowskiemu ,,Batman"

Zoska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz